آلبومی دارم
پر از عکس های تو
که فقط پنجشنبه ها بازش می کنم
و می نشینم به تماشایت
قهوه ای را تلخ می نوشم
و با شیرینی نگاهت
خودم را
به جمعه ای دیگر می رسانم ...
تو تنها دلخوشی
پنجشنبه های منی !
+ نوشته شده در ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ ساعت 0 توسط S4eiDeH
|
دارم بارو بندیلم را می بندم...